Over mij
Samen met mijn gezin woon ik in een mooi Noord-Hollands dorp in de polder. Wij wonen daar heerlijk en in ons fijne huis heb ik ook mijn thuiskantoor vanwaar ik nu meerdere ondernemers ondersteun en bijsta om nog meer uit hun onderneming te halen.
Na mijn opleiding Juridisch Medewerker heb ik bij onder andere de overheid gewerkt, bij een advocaat, een notaris, commerciële bedrijven en zorginstellingen. Bij deze bedrijven heb ik onder meer functies als secretaresse, administratief medewerker, medewerker bedrijfsbureau, office manager en management assistente uitgevoerd.
De werkzaamheden die ik in deze functies deed heb ik altijd met veel plezier gedaan. Denk hierbij aan het opstellen van documentatie, uitwerken van stukken, alles regelen rondom evenementen, mailbox beheer, administratie, inplannen van afspraken en nog heel veel meer.
Gestructureerd
Professioneel
Communicatief vaardig
Flexibel
Klantgericht
Oplossings-gericht
Integer
Een nieuw hoofdstuk
Al tijden had ik in gedachten om alles wat ik leuk vind, ervaring in heb en waar ik heel veel passie voor heb, mee te nemen naar een eigen onderneming. Na een goede voorbereiding kwam daar uiteindelijk PMJ Works uit.
Voor mij is het een mooie stap geweest om mijn eigen onderneming op te zetten. Het zelf kunnen combineren van je werk met alles wat er nog meer bijkomt is iets waar ik ook erg naar heb uitgekeken. Ik heb nu meer tijd voor privézaken, maar ook meer tijd om in te zetten voor werk op de momenten dat het voor iedereen uitkomt. Wie wilt zo’n fijne combinatie nou niet?
Er is veel tijd om jou en jouw onderneming te ondersteunen en ik heb nu alle ruimte om mijn expertise steeds verder te ontwikkelen.
Review Text
Testimonial #2 DesignationReview Text
Testimonial #3 Designation
Review Text
Testimonial #1 Designation